Praca
Praca
Poszukujemy chętnych do pracy na stanowisku:
- FIZJOTERAPEUTA
- REJESTRATORKA MEDYCZNA DO RECEPCJI
DORADCA KLIENTA
SPRZEDAŻ USŁUG MEDYCZNYCH – SEKTOR MŚP
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie Miejsce pracy: woj. małopolskie Miejsce pracy: woj. podkarpackie
Opis stanowiska:
Osoby zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za sprzedaż usług medycznych indywidualnych oraz w ramach pakietów medycznych oferowanych przez “ZdrójMED” i współpracujące z nią podmioty lecznicze, a w szczególności:
- nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi Klientami z sektora MŚP,
- przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych i umów dla Klientów,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- negocjowanie warunków, ustalanie szczegółów współpracy, nadzór nad przebiegiem współpracy),
- realizacja planu sprzedaży,
- współpraca z innymi podmiotami leczniczymi.
- minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze aktywnej sprzedaży na stanowisku doradcy lub przedstawiciela handlowego,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- zorientowanie na cel i silna motywacja do sprzedaży,
- zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B.,
- przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na wartościach i relacjach,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodnąformę współpracy,
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- kartę umożliwiającą dostęp do klubów fitness,
- samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze aktywnej sprzedaży na stanowisku doradcy lub przedstawiciela handlowego,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- zorientowanie na cel i silna motywacja do sprzedaży,
- zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B.,
Oferujemy:
- przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na wartościach i relacjach,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodnąformę współpracy,
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- kartę umożliwiającą dostęp do klubów fitness,
- samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez MKW sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem."