ZdrójMed

Praca

Praca

Poszukujemy chętnych do pracy na stanowisku:

   - FIZJOTERAPEUTA

   - REJESTRATORKA MEDYCZNA DO RECEPCJI

 

 

DORADCA KLIENTA

 

SPRZEDAŻ USŁUG MEDYCZNYCH – SEKTOR MŚP

 

Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie  Miejsce pracy: woj. małopolskie  Miejsce pracy: woj. podkarpackie

 

Opis stanowiska:

 

Osoby zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za sprzedaż usług medycznych indywidualnych oraz w ramach pakietów medycznych oferowanych przez “ZdrójMED” i współpracujące z nią podmioty lecznicze, a w szczególności:

 

  • nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi Klientami z sektora MŚP,
  • przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych i umów dla Klientów,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
  • negocjowanie warunków, ustalanie szczegółów współpracy, nadzór nad przebiegiem współpracy),
  • realizacja planu sprzedaży,
  • współpraca z innymi podmiotami leczniczymi.
  • minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze aktywnej sprzedaży na stanowisku doradcy lub przedstawiciela handlowego,
  • mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
  • zorientowanie na cel i silna motywacja do sprzedaży,
  • zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B.,
  • przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na wartościach i relacjach,
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodnąformę współpracy,
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
  • udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • kartę umożliwiającą dostęp do klubów fitness,
  • samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagania:

 

  • minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze aktywnej sprzedaży na stanowisku doradcy lub przedstawiciela handlowego,
  • mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
  • zorientowanie na cel i silna motywacja do sprzedaży,
  • zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B.,

 

 

 

 

Oferujemy:

 

  • przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na wartościach i relacjach,
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodnąformę współpracy,
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
  • udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • kartę umożliwiającą dostęp do klubów fitness,
  • samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy.

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez MKW sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem."